About

Monday, January 5, 2009

Jalan2 @ IOI Mall Puchong

04012009 - Mama boring sgt ari ni, so ajak abah jln2 kt IOI Puchong.. abah cam malas jer, tp sbb sayangkan mama, abah terpaksa ye kan ajer, tpi petang la. pagi abah suh wat bihun sup..

Sbnrnya takde tujuan sgt pn g IOI, sj nak cuci2 mata jer.. jdya tak sahlah kalau tak cuci mata kt baby corner.. heemmm kalau ikut hati byk benda soping utk baby mama, tapi abah tak kasi, dh byk kt umah. lagipun kena tnggu baby dh kuar n membesar dulu.. skrg dh byk, lgpun bkn sale giler2 pun kt JJ tu.. so cket jer mama smpt beli. Topi sblm ni dh ada, tp beli gk lg 1. Baju mmg dh byk, tp terjumpe romper yg ada topi ni, mama ambk la.. sikat rambut baby, mmg takde lg sblm ni. k la..

hemm.. agknya nnti kalau baby dh besar, mama asyik rasa nk soping jer kan.. ish3x...

5 comments:

Aidaroha@Haida said...

dh ready ngan baju baby ye.. dh dekat nak bersalin kan..

mamalieyna said...

hemm..semua dh ready rasanyer..ni kira extra la.. insyaallah..due 4hb Mac nnti!

Puan Suhana said...

nape kite x jumpa??? km pun p sana..maryam siap naik kuda pusing lagik..hehehe klu jumpa pun maybe x kenal kot...

Mama_Aqish said...

jangan lupe jawab tag tau

mamalieyna said...

puan suhana.. ada nmpak laa...tp taktau mana satu awk..hehe.. masa kite mkn kt KFC tu..tgk jer bdk2 naik kuda pusing tu, lama jugak nengoknyer..msti tertengok awk jugak tp tak perasan mana satu kott... :)