About

Tuesday, January 20, 2009

Gi Jln2 n Ziarah Amzar..

170109 - Petang sabtu.. mama boring ler..smlm dok umah jer..so petangnya mama ajak abah pi jln2, abah cam berat jer sbb gigi masih sakit tp dh kurang sket sbb mkn ubat..tp mama pujuk2 gak, alasan nak servey tgk baby punya buai ngn stroller.. servey harga jer, tak nak beli lagi...

Dalam kul 3pm mama bertolak, lepas melantak bihun sup 2 mangkuk :)... abah bwk g Tesco jer, kt situ biasa murah rasanya... smpai sana jln2, servey2 .. ok la harga dia, cantik pun cantik..maybe next month boleh la beli... alang2 tgk la gk bhgn baby..hehe taksah kalau tak capai selai 2 baju utk baby mama..ala..mama byr sndiri..takpe..pas pnt jln, g singgah mkn KFC..takde menu lain kalau kuar jln kt shoping kompleks ni...apapun terisi jugak sepetang sabtu ni.. balik umah dlm kul 6lebih...


Mlmnya, tgk bihun sup byk lagi, mama kengang sgt sbb baru lepas mkn KFC, so abah ajak la tapau antar umah amzar..ala abah tu teringatkan amzar la tu..mentang2 amzar suka kan abah lebih dr mama.. key la..mlmnya mama pi umah amzar.. amzar berwajah baru, lepas potong rambut..nmpak la kelelakian nyer sket,.. kalau tak tu, rambut halus pnjng jer..comel+comot jer amzar masa mama snap gmbr dia, wat muka blur lak tu...


No comments: