About

Tuesday, December 23, 2008

Flashback 1 week past...


Imbas kembali seminggu yg lalu (13/12 - 17/12/08) ... Mama balik kg, Kedah... dh lama sgt tak balik, sejak baby wujud dlm perut mama ni..ni kali pertama ada kesempatan balik. Disamping tu, balik sbb nak wat kenduri arwah Tok Wan.. jugak sbb nak wat lenggang perut, tp org kedah ckp 'tawar perut' sbb baby mama dh nak mencecah 7 bulan dlm kandungan.


Disamping tu jugak, balik kg sbb nak langsaikan ngidam mama yang lama terpendam ni... Nak mandi air terjun kt Kg.. akhirnya tercapai jugak hasrat.. Ni gambar Mama n Abah lps berendam... sblm balik...


Hehe.. ni gambar Pak Su ambk curi2... mama tgh smbg apa tah ngan Abah. Masa ni mama dh lps berendam.. risau jgk takut baby mama sejuk.. lama mama berendam.. Harapnya baby mama nnti pandai berenang :)






Ni pulak post manja Abah n Mama sblm start berendam... air cetek jer kt sini...






lagi satu post control cun mama n abah... kalau baby ada masa ni..msti baby pn suke sgt.. akhirnya hajat mama nk mandi n berkelah di air terjun tercapai..!




1 comment:

Mama_Aqish said...

Hu....hu....manjanyer.....kita pun nak singgah air terjun balik kampung nanti